BiMeK_TDI, ładny
kiedyś na taki się sadziłem. To jest "top sport" czy "fr" wersja? Myślę ,że ta pierwsza ale arle w "fr" pakiecie też wychodziły.

kiedyś na taki się sadziłem. To jest "top sport" czy "fr" wersja? Myślę ,że ta pierwsza ale arle w "fr" pakiecie też wychodziły.
. Najprościej będzie jak na podłączonych lampach zrobisz pomiar napięcia na obu silniczkach w lampach. Powinna być czysta masa, pełne zasilanie ( 12,5 - 13,5 V) a na trzecim przewodzie napięcie sterujące zależne od położenia potencjometru wysokości w kabinie. Jeśli na obu silniczkach są te trzy napięcia ( na obu powinny być mniej więcej takie same ) to instalka jest ok i problem jest z silniczkiem. Jeśli na tym nie działającym silniczku napięcie sterujące się nie zmienia ( lub brak jest masy ) to znaczy że problem jest w instalacji i tu to może być niefajnie, bo przewody są wplecione w wiązki i prucie ich mija się z celem. Jeśli okaże się, uszkodzony jest przewód sterujący to go odetnij przy wtyczce w lampie i podłacz do drugiej lampy tak będzie prościej niż ciągnąć go pod deskę rozdzielczą do wnętrza auta.
Komentarz